AneesahKhadijah, turning 13 as soon as possible. Instagram | Twitter oh yes, welcome ;-)

Friday, 8 March 2013

Fresh.

Assalamualaikum to all readers. Im back heyyo.

I feel so fresh. Fresh what?

New blog. Not the old one. Wajahnya baru. Segar, sesegar sayuran di Cameron Highlands. Haha, hambar. Rasa kekok nak mula menulis. Berbulan bulan jugak lah kot ye tak berkarang kat sini. Lama tu. Daripada sihat sampai jatuh sakit sampai sihat balik sampai rasa macam nak sakit balik pun ada haha. 

Oh! Harini jumaat. Anda semua dah baca surah Al Kahf? Kalau belum, masih sempat lagi ni. Alah, bukannya nak lama mana pun. Sekarang zaman dah moden, teknologi dah canggih. Download je apps, senang. Boleh baca thru phone. Mudah.
Saya pun baca atas katil je, sambil baring lak tu. Haha. 1000 ways to get pahala, as easy as ABC.

Selamat beramal. Moga Allah sayang. Kerana sesungguhnya Allah itu Ar Rahman Ar Rahim.
"Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang" [Qur'an 1:3]

HAHAHAHAHA i have no idea what to say haha okay. so bye assalamualaikum peace out.